http://www.youtube.com/watch?v=p-0fBQpQzBM http://www.youtube.com/watch?v=SHDhmJkypX8&feature=related

Wednesday 13 June 2012

Yesterday

Hey Stalker. :'<. Last Night memang sedih gile babi Amar, dy takpernah nak faham aku. :<. Semalam bala datang menimpa-nimpa. Alahai. Mula-2 nak pergi sch air tade. Nasib baik ada sikit untuk mandi. Pastu pergi sch gaduh dengan Atiqah. Pasal aku tunggu dy dari 11.30 sampai pukul 12.15. Kat kedai Amoi. Budak lelaki naik moto usha-2 aku. Aku takut. :'(. Then, dalam kelas aku nanges pasal Perempuan tu. Bengkak mata, budak-2 perempuan kelas aku sume nak bake-up dy. Lepastu, kire happy sikit laa, dapat score BM and dapat tiket pergi Pusat Sains. Waktu Solat. Kena cubit sebab main. Lepastu, gaduh dengan Bohsia dekat Kantin. Then, Amar! Malam tu dy Onl. Tu pun lambat. Lepastu touching. SHIT! Asal? Aku nanges wey! Nanges pasal kau tahu! Helmi dah tak text aku! Faizal lagi. Aku sunyi tahu? Setakat Ayo jee text aku. Ape topic yang kau ingat dy akan kata? Asyik-asyik ANISSA ANISSA ANISSA. K aku faham, dy obsessed. Sebenarnya aku takkisah dy nak tanya pasal Anissa, sebab aku pun selalu tanya pasal kau kat dy. Sumpah wey! Kelmarin, Ayo marah aku! sebab aku suruh dy cakap kat kau aku suruh Onl. Aku nak discuss pasal Rizal dengan Atiqah. Tapi? Ayo kata apa kau tahu? Dy kata '' Wey, kau faham tak yang dy pergi mengaji! Dy berubah demi kau tahu tak?!!!! K time tu aku rasa nak nages. Damn! Damn! Damn! Takguna wey pakai phone, kalau kau tak reti-reti nak text aku. K Minggu depan aku dah taknak guna phone lagi dah. Okay? And, aku rasa aku nak Single. Kbhaiii~ 
THNKS READERS ♥ ♥

No comments:

Post a Comment